// Be Mine Forever ♥
Disclaimer


SELAMAT DATANG!

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ®Nur Ain Najieha 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Budak² :)
Monday 5 December 2011 , 19:18 , 0 Comment[s]


Okayy. Nak tahu sebab apa kiteorg gaduh? Ok, macam ni. Ummi and Az yang kutuk-2 bagai. Sebenarnya, memang aku ada komen sekali kat situ. Aku tak kutuk dyeorg pun. Aku just perli az and gurau-2 dengan dia. Memang aku ada tag nama dia, sebab nya az nak tahu betol ke aku ada friend dengan Irdina kat FB. So, sekarang ni budak ni main tag je nama aku. Budak-2 ni tak faham apa yang aku komen sebenarnya. If korang boleh baca komen aku ceramah dengan dyeorg. Gambar no.4 :) Well, aku tak suka orang tuduh-2 aku pasal benda alah ni. Aku pun tahu mengutuk tu DOSA ! Aku still boleh sabar lagi, kang tak pasal-2 tahun depan jangan harap aku nak hormat korang.

Whatttt? Hormat? Wuuu --' Ini lagisatu hal, ada ke patut dia suruh kite horamat dia! Euwwww! Wei, kalau korang pun tak hormat kitaorg, macam mana kitaorg nak hormat kau! Dear, pikir lah. Kau dah buat aku dan member aku bengang, pastu tuduh orang tak pasal-2, then kau nak kitaorg hormat kau? Err, please lah wei. Kalau dengan kitaorg pun kau mencarut! Jangan harap lah! Janganlah cari pasal wei, thanks lah kau hot kan ktaorg, now member-2 kau dah kenal siapa aku. Ini baru dalam FB, belum FTF lagi wei. Aku pun ada tahap kesabarannya. So guy's, jaga-2 je lah, anytime aku boleh jumpa korang. Ok, chaww